Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

Τι έχει αλλάξει ο Λουπιν στο σπίτι

Ο Λουπιν ειναι σχεδόν τέσσερις μήνες στο σπίτι. Πολλά εχουνε αλλάξει απο τότε που ήρθε στην ζωη μας:

- Εχω ξεχάσει πως ειναι να έχω χέρια χωρις γρατσουνιες και σημάδια απο νυχιες ή δαγκωματιές
- Κανένα πόδι που κυκλοφορεί χωρίς κάλτσα ή παπουτσι δεν μένε αδάγκωτο! Ο,τι έχει δάχτυλα δαγκώνεται!
- Δεν βολευόμαστε. Μας βολευει ο Λούπιν ωστε να ξαπλώσει πανω μας
- Χαμογελάμε πιο πολυ. Ολοι.
- Τα φυτά τρέμουν στην θέα του.
- Οι μύγες έχουνε μειωθεί κατα 80%. Τις τρώει.
- Μάθαμε οτι τα χαλιά δεν ειναι για να καλύπτουνε το πάτωμα αλλα για να χώνεται απο κάτω τους μια μεγάλη λευκή γάτα και να κάθεται να συλλογίζεται
- Ο,τι μοιάζει με μύγα, ειναι μύγα και πρεπει να κυνηγηθεί. Ακόμα κι αν χτυπησουμε το κεφάλι μας σε ενα σημάδι στην πόρτα.
- Πίσω απο κάθε γωνία μπορει να κρυβεται Αυτός! Και θα επιτεθει!
- Αναθεωρησαμε το οτι οι γάτες κοιμούνται κανονικά. Ειναι εκπληκτικό το σε πόσες στάσεις μπορει να κοιμηθεί μια γάτα.
- Εμαθα οτι ένας γάτος μπορει να καθισει σαν την Σφίγγα της Αιγύπτου και να κοιμηθεί. Ή έστω να σε πεισει οτι κοιμάται μεχρι να επιτεθει.
- Κορδόνια, δαντέλες, σκοινιά και λοιπά που κρεμονται ΠΡΕΠΕΙ να κυνηγηθούνε /ταλαιπωρηθούνε / δαγκωθούνε /γρατσουνιστούνε. Γι'αυτό υπάρχουνε εξάλλου...

Το αγαπάω πολύ αυτό το λευκό γατί!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε νιωθω τρελα!!!!Κ ο Ατρομητος μου ασπρος ειναι και κανει ολα οσα ειπες και ακομα...
Οποτε ακουει ψυγειο να ανοιγει,τρεχει,ακομα κι αν κοιμαται!
Οποτε μπαινω για μπανιο,πρεπει οπωσδηποτε να ερθει κι αυτος μαζι!(μεσα στην μπανιερα!λες να ειναι σκυλος τελικα?)
Ανοιγει τις κλειστες πορτες με το κεφαλι!!!
Και ειναι και τρομερα κοιλιοδουλος!!

moukelis είπε...

Αυτό με το άνοιγμα της πόρτας με το κεφάλι μου θυμίζει Έκτορα...Κοιλιόδουλος δε λες τίποτα,εμένα η Αμελί κοντεύει να με πετάξει κάτω κάθε φορά που με βλέπει με τη γατοτροφή στο χέρι.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι τρόμαξα με όλα αυτά που περιγράφεις :-)